Wizards of the Coast ja Riot Games tekevät taikoja Magic: The Gathering Secret Lair x Arcane -crossoverin kanssa

RENTON, Wash. – 17. marraskuuta, 2021 – Wizards of the Coast, Hasbron (NASDAQ: HAS) divisioona julkisti tänään kaksi uutta Magic: The Gathering Secret Lair -lisäystä Riot Gamesin juhliessa Arcane: League of Legendsin, upouuden League of Legends -universumiin sijoittuvan animaatiosarjan julkaisua. Nämä ajallisesti rajoitetut lisäykset tulevat myyntiin 29.11.-23.12., ja ne ovat saatavilla  Magic: The Gathering -korttien sekä folio- että ei-foliosarjoissa, jotka kaikki paljastetaan lähiviikkoina animaatiosarjan päättymisen jälkeen.

“Olemme innoissamme voidessamme tehdä yhteistyötä Riot Gamesin kanssa kahdessa Secret Lair -lisäyksessä juhlistaaksemme League of Legends -animaatiosarjan Arcanen julkaisua”, sanoi Chris Cocks, Wizards of the Coastin puheenjohtaja. “Fanien suosikkibrändien tuominen Magic Multiverseen on meille jännittävä tapa herättää Magic henkiin rohkeilla uusilla tavoilla elinikäisille faneille ja ensi kertaa pelaaville.”

Fanit pääsivät kurkistamaan tänään joihinkin Secret Lair x Arcane -kortteihin, mukaan lukien erityisesti kuratoitu Magic: The Gathering, joka vangitsee animaatiosarjan paikat ja tärkeimmät hetket, kuten Piltover, Undercity ja muut.

“RiotX Arcanessa etsimme tapoja tuoda Arcane-fani digitaalisen näytön ulkopuolelle ja johonkin, jota voit pitää käsissäsi”, sanoi Brandon Miao, Riot Gamesin Riot Experiencen (XP) tuotekokemusten ja kumppanuuksien johtaja. “Tämä oli mahtava tilaisuus tehdä yhteistyötä Secret Lairin kanssa, sillä olemme suuria Magicin faneja ja ihailemme Wizards of the Coastin pitkäaikaista ja syvää suhdetta fanikuntaansa.”

Voit oppia lisää Secret Lairista viralliselta sivustolta. Magic: The Gathering Secret Lair x Arcane ja Secret Lair x Arcane: Lands tulevat ennakkomyyntiin alkaen 29. marraskuuta hintaan $29.99 (ei-foliota) ja $39.99 (foliol). 

Wizards of the Coast

Wizards of the Coast, Hasbro, Inc:n tytäryhtiö, on palkittu pöytä- ja digitaalisten pelien kehittäjä ja julkaisija, jotka herättävät seikkailun tunteen intohimoisissa pelaajissa ympäri maailmaa. Wizards, joka tunnetaan parhaiten uraauurtavien fantasiasarjojen, MAGIC: THE GATHERING® ja DUNGEONS & DRAGONS® julkaisemisesta. on omistautunut tuomaan yhteen maailmanluokan lahjakkuuksia ja luomaan unohtumattomia pelielämyksiä pääkonttorissaan Washingtonissa sekä studioissa Austinissa ja Montrealissa. Lue lisää osoitteesta www.wizards.com.

Riot Games

Riot Games perustettiin vuonna 2006 kehittämään, julkaisemaan, ja tukee maailman pelaajakeskeisimpiä pelejä. Vuonna 2009, Riot julkaisi debyyttinsä, League of Legendsin, maailmanlaajuiseen suosioon. League on edelleen ollut maailman pelatuin PC-peli ja avaintekijä e-urheilun räjähdysmäisessä kasvussa.

Kun League siirtyy toiselle vuosikymmenelleen, Riot jatkaa pelin kehittämistä ja tarjoaa pelaajilleen uusia kokemuksia Teamfight Tacticsin, Legends of Runeterran, VALORANTin, League of Legends: Wild Riftin, ja useiden keskeneräisten nimikkeiden parissa, samalla tutkien Runeterran maailmaa multimediaprojektien kautta musiikin, sarjakuvien, television ja muiden parissa. Riot on myös perustanut julkaisuryhmän, Riot Forgen, joka tekee yhteistyötä kolmannen osapuolen kehittäjien kanssa League-universumiin sijoittuvissa lisäpeleissä. Forgen ensimmäinen nimike, Ruined King: A League of Legends Story, on tarinavetoinen, Airship Syndicaten kehittämä vuoropohjainen roolipeli (RPG).

Brandon Beckin ja Marc Merrillin perustaman ja toimitusjohtaja Nicolo Laurentin johtaman Riotin pääkonttori sijaitsee Los Angelesissa, Kaliforniassa, ja sillä on 3 000 Rioteria yli 20 toimistossa ympäri maailmaa.

HASBRO

Hasbro (NASDAQ: HAS) on maailmanlaajuinen leikki- ja viihdeyritys, joka on sitoutunut luomaan maailman parhaita leikki- ja viihdekokemuksia. Leluista, peleistä ja kuluttajatuotteista televisioon, elokuviin, digitaalisiin peleihin, livetoimintaan, musiikkiin ja virtuaalitodellisuuskokemukseen, Hasbro muodostaa yhteyden maailmanlaajuiseen yleisöön herättämällä eloon upeita innovaatioita, tarinoita ja brändejä vakiintuneilla ja kekseliäisillä alustoilla. Hasbron  ikoniset brändit sisältävät: NERF, MAGIC: THE GATHERING, MY LITTLE PONY, TRANSFORMERS, PLAY-DOH, MONOPOLY, BABY ALIVE, POWER RANGERS, PEPPA PIG ja PJ MASKS sekä johtavat kumppanibrändit. Hasbro rakentaa brändejään maailmanlaajuisen viihde-studionsa eOnen kautta upean tarinankerronnan ja sisällön avulla kaikilla näytöillä. Hasbro on sitoutunut tekemään maailmasta paremman paikan lapsille ja heidän perheilleen yritysten sosiaalisen vastuun ja hyväntekeväisyyden avulla. Hasbro sijoittui sijalle 13 CR Magazinen 2019 100 Best Corporate Citizens -listalla, ja Ethisphere Institute on nimennyt sen yhdeksi maailman eettisimmista yrityksistä (World’s Most Ethical Companies®) viimeisten kahdeksan vuoden ajan. Lue lisää osoitteessa www.hasbro.com, ja seuraa meitä Twitterissä (@Hasbro) ja Instagramiss (@Hasbro).  

© 2020 Hasbro, Inc. Kaikki oikeudet pidätetään.  

Magic: The Gathering
Magic: The Gatheringin houkuttelevat hahmot, upeat maailmat ja syvä strateginen pelinkulku ovat viihdyttäneet ja ilahduttaneet faneja yli 25 vuoden ajan. Fanit voivat kokea Magic-pelin pöytäkeräilykorttipelissä, digitaalisessa Magic: The Gathering Arenassa, New York Timesin bestseller-romaanissa ja kriitikoiden ylistämässä sarjakuvasarjassa. Magic on maailmanlaajuinen ilmiö, jolla on tähän mennessä yli 40 miljoonaa fania, ja se on julkaistu 11 kielellä yli 70 maassa. 


Muuta luettavaa muualta

Cappuccino – Suosittu kahvin harrastajien keskuudessa

Kahvi on yksi maailman suosituimmista juomista, ja sen kulutus kasvaa vuosittain. Se on suosittu juoma aamiaiseksi, lounaaksi ja illalliseksi, sekä kaikkina muinakin vuorokauden aikoina. Yksi kahvijuoma, joka on erityisen suosittu kahviharrastajien keskuudessa, on cappuccino.

Affiliate markkinointi – tehokas tapa ansaita rahaa verkossa

Affiliate markkinointi on tehokas tapa ansaita rahaa verkossa. Se perustuu yhteistyöhön yrityksen ja sivuston omistajan välillä, jossa jälkimmäinen markkinoi yrityksen tuotteita ja saa provisiota myynnistä. Affiliate markkinoinnissa menestyminen vaatii kuitenkin sitoutumista ja työtä, sillä kilpailu on kovaa. Mutta kun onnistuu rakentamaan vahvan ja luotettavan brändin, affiliate markkinoinnista voi tulla merkittävä tulonlähde.

Leave a Reply