Image Alt

Yhteydet

Suomiesports.fi sivusto

SuomieSports.fi on sivusto, jonka tarkoituksena on yksinkertaisesti edistää e-urheilua Suomessa, nimenomaan sen ammattilaistasolla.

Yhteydet

Päätoimittaja

Kari Oksanen
gamer@suomiesports.fi

Mediatila, näkyvyys, sponsorointi, yhteistyö

Puhelin 010- 327 4230

GameMaster

Niko Joki
master@suomiesports.fi

Turnaukset, mediatila, sponsorointi, yhteistyö, sivustokehitys, kanavat, Twitch-näkyvyys

 

Pelaajapörssi

Yhteistyö, sponsorointi, yleiset kysymykset

co-ops@suomiesports.fi

 

Mediakortti Suomiesports.fi sivustolle on saatavilla pyydettäessä.

Lomake yhteistyökyselyille

    eUrheilu Olympialaisiin

    Kuuluuko eUrheilu kuitenkaan varsinaisesti urheilukategoriaan, vaikka sille on suomenkielessä annettu sellainen nimi. Tosiasia on kuitenkin, että lajissa pelataan pelejä, jotka ovat pelitalojen tekemiä ja kehittämiä ja pelit kehittyvät koko ajan edelleen. Eikä ole, eikä voi olla yksiselitteisiä eUrheilun sääntöjä, jotka toimisivat kaikissa peleissä ja lisätään vielä, että monella näistä suurimmista pelitaloista kuten Blizzard on tahtoa kehittää vain omia liigoja ja sarjoja, koska se tietää lisää pelimyyntiä ja miljoonia euroja pelitalolle.

    SuomieSports.fi

    Haluatko mukaan ylläpitäjäksi, kommentoijaksi, lajin kehittäjäksi? Meillä on aina tekemistä jokaiselle aktiviselle eSports/eUrheilu kaverille. Joskus voimme jopa maksaakin jotain, mutta ainakin alkuvaiheessa v 2020 mennään pitkälti vapaaehtoisin voimin.

    Jos haluat mukaan toimintaan, kerro itsestäsi ja miksi haluat tiimiimme. Laita täysin vapaamuotoinen sähköposti meille ylläolevin tiedoin.

    eUrheilun ilmiöitä

     

    Turku, Tampere, Oulu ja useat muut suomalaiset kaupungit ovat lähteneet tukemaan eUrheilua, mutta Suomi on pieni maa ja me jäämme jo nyt auttamatta kehityksen jalkoihin, sillä vaikka joku yksittäinen Arctic Invitational tapahtuma on tulossa Suomeen, muulla maailmassa laitetaan pystyyn eUrheilulle omistettuja kymmenien miljoonien ammattilaissarjoja ja miljoonia maksavia kaupunginosia, kuten on tapahtunut jo tähän mennessä useammassakin kiinalaisessa kaupungissa. Esimerkiksi Hangzhou käyttää vähintään 280 miljoonaan rakentaakseen eUrheilukylän. Vaikka Kiina on valtiollisesti jopa rajoittanut tiettyjen pelien pelaamismääriä, on maa kuitenkin eniten kasvava eUrheilun saralla.