a

Mainostaminen

Jos olet kiinnostunut mainosmahdollisuuksista tällä sivustolla, tai YLEENSÄKIN e-urheilun parissa Suomessa ja Euroopassa, ota yhteyttä.

Sivustolla mainostaminen on mahdollista. Tarjoamme erilaisia esille tulomahdollisuuksia kaikelle mikä liittyy tavalla tai toisella e-urheiluun, tietokoneisiin, oheislaitteisiin, älypuhelimiin ja muihin älylaitteisiin sekä tietoverkkoihin. Emme kuitenkaan tässä nykyisessä tilanteessa tarjoa mainostilaa rahapeleille tai urheiluvedonlyönnille missään muodossa, paitsi jos kyseessä on suomalainen Veikkaus Oyj.

Mainostaminen suomiesports.fi sivustolla

Mainospaikat ovat sivuston eri osien bannereita, tekstimainoksia ja PR- eli natiiviartikkeleita. LIsäksi mainostaminen on mahdollista kuukausittaisten arvontojen, kilpailujen sekä turnausten yhteydessä. Kaikessa mainontakysymyksissä laita sähköpostia osoitteeseen gamer@suomiesports.fi – pyynnöstä sivustolta on saatavilla mediakortti sisältäen kaikki erilaiset näkyvyysmahdollisuudet sekä sivustomme kävijämäärä tietoja.

Sivustolla olevat mainospaikat ovat etusivulla, sisäsivuilla sivulla ja keskellä sekä jopa mahdollisesti erillisenä sivuna. Mainostaminen on mahdollista myös erillisenä PR-artikkelina tai SuomieSports-tuotteissa omalla logolla mukaan tulemisella.

Tässä esimerkki toimivasta tällä sivustolla olevasta mainoksesta:

Yrityspalvelut

SuomieSports.fi tarjoaa yrityksille palveluna ja toimeksiantojen kautta palveluita liittyen suomalaiseen e-urheiluun, ja miksei laajemminkin. Mikäli siis etsitte kontaktipintaa nuoriin aikuisiin, e-urheilu saattaa olla juuri se oikea kanava, aivan kuten tutkimukset ovat todistaneet. Palvelumme löydätte sivustoltamme kohdasta yrityspalvelut.

Miten muualla maailmalla

Esimerkki maailmalta 2020: Team fnatic ja GUCCI

Sponsorointi

SuomieSports ottaa tulevaisuudessa aktiivisen roolin myös suomalaisen e-urheilun sponsorointimarkkinoilla. Emme ole itse lähdössä sponsoroimaan tiimejä tai organisaatioita, mutta toivomme pystyvämme luomaan hubin, jonka kautta suomalaiset eteenpäin pyrkivät joukkueet voivat löytää uusia sponsorointisopimuksia sekä sponsorimahdollisuuksia. Samalla SuomieSports toimii myös yritysten suuntaan sanansaattajana ja suomalaisen e-urheilun kehittäjänä. Vaikka tärkeintä on pelaajat ja pelaaminen, on rahallakin oma merkityksensä varsinkin siinä vaiheessa kun tietokonepelaamisesta halutaan ammatti.

Sponsorointi sivumme kokoaa asiaa enemmän yhteen.

Esimerkkinä Mercedes-Benz 2020