Saksalainen MAD Lions astuu metaverseen Zilliqa-kumppanuudella

Saksalainen esports-järjestö MAD Lions on allekirjoittanut monivuotisen kumppanuuden lohkoketju– ja metaverse Zilliqan kanssa.

Tiedotteen mukaan sopimus on organisaation suurin sponsorointi tähän mennessä ja tarjoaa MAD Lionsille valmiudet tarjota kokemuksia metaversessa – mitä ne kokemukset sitten lopulta ovat, on vielä verhon takana piilossa.

Zilliqa-brändäys näkyy myös MAD Lions -pelaajien ja sisällöntuottajien pelipaidoissa. Lisäksi yrityksen brändäys integroidaan sosiaalisen median sisältöön.

Kumppanuuden on tarkoitus kestää vähintään viisi vuotta, ja se sisältää useita aktivointeja metaversuaaliin. MAD Lions ei jakanut tarkkoja tietoja kaupan taloudesta, mutta ”merkittävä osa” varoista on laskettu liikkeeseen ZIL : ssä – Zilliqan alkuperäisessä valuutassa.

Kumppanuudesta ilmoitti virallisesti OverActive Media, MAD Lionsin, Toronto Ultran ja Toronto Defiantin emoyhtiö.

Yhteistyö Zilliqan kanssa avaa meille ovet tarjotaksemme parempia kokemuksia metaversuaalisille faneillemme. Heidän tekninen asiantuntemuksensa yhdistettynä kykyymme sitouttaa faneja antaa meille mahdollisuuden käyttää uutta viihdeulottuvuutta. Olemme myös ylpeitä voidessamme tehdä yhteistyötä brändin kanssa tässä tilassa, joka on sitoutunut kestävyyteen. Zilliqan pyrkimykset tulla hiilineutraaliksi vuoteen 2022 mennessä sinetöivät kaupan.

Jorge Schnura, OverActive Median strategiajohtaja

Yhteisöt totesivat tiedotteessa, että MAD Lions -yhteisöllä on pääsy eksklusiivisiin tapahtumiin faneille organisaation metaversuissa. Tämä sisältää katselujuhlat ja lahjat.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun Zilliqa lyöttäytyy yhteen esports-organisaation kanssa. Vuonna 2021 yhtiö varmisti metaversuaalisen ja lohkoketjukumppanuuden Ninjas in Pyjamasin kanssa.

MAD Lioneilla on jo laaja ja uskollinen seuraaja, joten olemme innoissamme siitä, että he tulevat metavereniteettiimme ja antavat heille mahdollisuuden rakentaa unohtumattomia kokemuksia faneilleen. Kokemuksemme esports-markkinoista ja skaalautuvan lohkoketjuteknologian asiantuntemus ovat saaneet tämän yhteistyön rajattomaan potentiaaliin seuraavien viiden vuoden aikana.

Zilliqan toimitusjohtaja Ben Livshits

Eurheilu ja Metaverse

MAD Lions ei ole ensimmäinen eikä viimeinen Eurheilun organisaatio, joka tekee vastaavia liikkeitä metaversen suuntaan – tämä on se yksi valinta, joka jokaisen Eurheilun organisaation tulee tehdä jossain vaiheessa. Kyse ei ole kyllä tai ei, vaan koska ja kenen kanssa.

Leave a Reply