XSOLLA WEB SHOP FOR MOBILE GAMES TUKEE GLOBAALIA KASVUA

LOS ANGELES –  Xsolla, maailman johtava videopelien maksupalvelutarjoaja, pystyy tarjoamaan luokkansa parhaita ratkaisuja, jotka auttavat kehittäjiä hyötymään uusista sovelluskauppoja ja muita maksutapoja koskevista uutisista.

”Xsolla odotti tätä valtavaa mullistusta aiemmin tänä vuonna, kun julkaisimme useita tuotteita, joita osa maailman suurimmista peliyhtiöistä käyttää tuoton lisäämiseen ja läheisemmän suhteen rakentamiseen mobiili- ja pc-pelaajiensa kanssa.Olemme nyt yhdistäneet nämä tuotteet ja opit uudeksi elegantiksi ratkaisuksi nimeltään Xsolla Web Shop for Mobile Games”, sanoi Chris Hewish, Xsollan puheenjohtaja. 

Xsolla Web Shop for Mobile Gamesin kautta kehittäjät voivat odottaa 40 prosentin kasvua liikevaihtoon ja tavoittaa uusia pelaajia uusilla maantieteellisillä alueilla, joille he eivät ole aiemmin päässeet. Tämä ratkaisee monia kehittäjien kohtaamia ongelmia, kuten löydettävyyden, laskevat voittomarginaalit, käyttäjäkokemuksen hallinnan puute, paikallisten maksutapojen käyttö, pelien välinen markkinointi, tehokkaampi käyttäjähankinta, tehokas yhteistyö somevaikuttajien ja tekijöiden kanssa sekä paljon muuta.

Kolme alaa mullistavaa ilmoitusta tekevät tästä mahdollisuudesta ajankohtaisemman kuin koskaan.

1. Epic v Apple -oikeusjutun ratkaisun ansiosta App Store -kehittäjät voivat ohjata käyttäjät muihin maksujärjestelmiin ja ohittamaan Applen ottaman 30 prosentin siivun sovelluksen sisäisistä ostoista.

2. Apple ilmoitti halukkuudestaan sallia vaihtoehtoisten maksutapojen käytön App Storen ulkopuolella.

3. Etelä-Korea hyväksyi ensimmäisenä maailmassa lain, joka vaatii Applea ja Googlea avaamaan alustansa vaihtoehtoisille maksujärjestelmille.

Kun tämä yhdistetään siihen, että sekä Apple että Google ilmoittivat selkeästi, että alustojen väliset pelit voivat myydä pelinsisäisiä ostoksia mobiilisovellusten ulkopuolella, kehittäjille aukeaa paikka avata maailmanlaajuinen myyntipotentiaali, kasvattaa tuottomarginaalia ja rakentaa vahvempi suhde pelaajiinsa.


Yoshio Osaki,IDG Consultingin puheenjohtaja ja toimitusjohtaja, sanoi näin lausunnossa Xsollalle: ”Vaikka onkin vielä aikaista määrittää kuinka paljon Apple-päätös voi vaikuttaa, tämä on positiivinen ensi askel kuluttajien vaihtoehtojen laajentamiseen sekä monetisaatio- ja liiketoimimallien joustavuuden lisäämiseen kehittäjille, jotka tarvitsevat sitä suuresti. Uskomme, että tämä on kokonaisuudessaan positiivinen asia alalle, mutta toteutus ja käyttöönotto niin Applen kuin kehittäjien puolelta on ratkaisevassa asemassa.”

Pelien maksupalvelujen asiantuntevuutta, johon voi luottaa

Xsollan vankat ja voimakkaat työkalut ja palvelut ovat auttaneet videopelikehittäjiä ja julkaisijoita markkinoimaan, myymään, yhdistämään ja optimoimaan pelejään maailmanlaajuisesti yli 16 vuoden ajan, ja yhtiö tutkii pelialan muutoksia huolellisesti, jotta se pystyy varmistamaan kumppaneilleen menestyksen jatkumisen.

Vuonna 2020 digitaaliset ja mobiililompakot kattoivat noin 45 prosenttia maailman sähköisen kaupankäynnin maksutapahtumista, mikä teki sähköisestä lompakosta maailman suosituimman maksutavan. Tämän luvun odotetaan kasvavan yli 60 prosenttiin vuonna 2025. Kuluttajat maksavat todennäköisemmin mobiililompakoilla Malesian ja Intian kaltaisissa maissa sekä muilla alueilla, joissa luottokortit eivät ole ensisijainen maksutapa. Xsolla Web Shop -ratkaisua käyttämällä kehittäjät pääsevät välittömästi käsiksi yli 700 maksutapaan, mukaan lukien Kaakkois-Aasian suosituimmat maksutavat.

”Xsolla Web Shopin avulla autamme pelinkehittäjiä miettimään ja skaalaamaan pelejään useille alustoille, jolloin he voivat laajentaa liiketoimintaansa uusille markkinoille ja kasvattaa yleisöään”, sanoi Anton Zelenin, Xsollan pelimaksutapahtumien johtaja. ”Mahdollisuudet ovat yhä suurempia, ja olemme nähneet upeita menestystarinoita kumppaneilta, jotka ovat ottaneet tämän ratkaisun käyttöön.”

Miten auttaa pelijulkaisijoita?

Tämä ainutlaatuinen yhdistelmä Xsollan työkaluja ja palveluita mahdollistaa sen, että käyttäjät lisäävät virtuaalivaluuttaa ja virtuaaliesineitä tileilleen käyttämällä haluamaansa paikallista valuuttaa ja maksutapaa useiden kielten näyttötuella. Lisäksi ratkaisu antaa kehittäjille työkalut pidentää mobiili- ja jopa PC-pelien elämää sovelluskauppojen ulkopuolelle ja muille alustoille.

Xsolla Web Shop on paljon muutakin kuin vain pelinsisäisten ostoksien myymistä hallittavissa olevan, brändin mukaisen paikan kautta. Tämä ratkaisu tarjoaa useita etuja kehittäjille ja julkaisijoille ympäri maailman, kuten:

●      Säästöjä alustamaksuista. Xsolla veloittaa vain 5 % plus kanavan käsittelymaksut, jolloin pystyt saamaan enemmän tuottoa ja säästämään jopa 20 % maksutapahtumaa kohden.

●      Pääse uusille alueille ja lisää liikevaihtoa. Saavuta pelaajia yli 250 maassa ja anna heidän käyttää haluamaansa paikallista maksutapaa Xsollan yli 700 maksutavan avulla, sillä tuttua maksutapaa käyttävät pelaajat kuluttavat enemmän.

●      Suurempi asiakaspysyvyys Suurempi asiakaspysyvyys tietyissä maissa ja alueilla, kuten Kaakkois-Aasiassa ja Latinalaisessa Amerikassa, missä luottokortit eivät ole ensisijainen maksutapa.

●      Valuutan täydentäminen verkossa. Lisää mahdollisuus valuutan täydentämiseen, jonka avulla pelaajat voivat lisätä virtuaalitavaroita, kuten valuuttaa ja esineitä. He voivat myös hallita tilauksiaan ja nostaa tai laskea niiden tasoa eri alustoilla.

●      Helppo FastTrack-integraatio. Käytä API-kutsuja ja tuo esinekatalogisi Xsollaan, jotta voit aloittaa myynnin heti.

●      Tuki koko pelivalikoimallesi. Avaa kasvumahdollisuudet useille peleille yhdellä online-kokemuksella ja ota käyttöön peliostokset verkossa, kun porttaat pelin tai pelit verkkoon.

●      Vähennä riskejä. Älä murehdi paikallisista veroista, arvonlisäveroista ja muista maksuista tai COPPA-, GDPR- ja muista säännöksistä, sillä vastuullisena myyjänä Xsolla hoitaa kaiken kehittäjien ja julkaisijoiden puolesta.

●      Hallitse petoksia. Käy kauppaa turvallisesti luokkansa parhaalla petoksia estävällä järjestelmällä, joka on luotu pelialaa varten ja joka pystyy tehokkaasti estämään 99 prosenttia vilpillisestä käyttäytymisestä.

●      Ymmärrä pelaajien käytöstä. Tietojen omistaminen ja käsitys pelaajien mieltymyksistä auttaa suorittamaan tehokkaampia markkinointikampanjoita, joilla voit saavuttaa uusia pelaajia, ja antaa nykyisille pelaajille sitä, mitä he haluavat pelissäsi.

●      Sisäinen somevaikuttajien markkinointi. Luo suorituksiin pohjautuvia somevaikuttajakampanjoita verkkokauppasi mainostamiseksi uusille käyttäjille tuotonjaolla ja kuponki-/käteispalautusmahdollisuuksilla pelaajille tekijämerkinnöillä ja sisällöllä.

●      Parempi käyttäjähankinta. Hallitse käyttäjähankintaprosessia sähköisellä kampanjalla, joka tarjoaa paremman löydettävyyden globaalilla skaalalla.

●      Mukautettu brändikokemus. Luo mukautettu, brändin mukainen kokemus pelillesi ja pelaajillesi sen sijaan, että joudut tyytymään sovelluskauppojen tarjoamaan hallintaan ja rajoituksiin.

●      Fyysisiä tavaroita. Voit luoda sähköisen kaupankäyntikokemuksen mainostaaksesi ja myydäksesi tavaroita faneillesi.

●      Lahjaostoja ja kampanjoita. Kasvata keskimääräistä käyttäjäkohtaista tuottoa markkinointikanavien kautta lahjaostoksilla ystäville ja perheelle, mukautetuilla paketeilla, aleilla, bonus- ja käteispalautuskupongeilla, päivityksillä ja muulla.

Mobiilipelien tulevaisuus on jännittävä. On lukuisia mahdollisuuksia luoda uutta liikevaihtoa ja laajentaa yleisöä mukautetulla, monen alustan kokemuksella, joka täyttää pelaajien tarpeet ja halut. App Storeen ehdotetuissa muutoksissa ja kaikissa tulevissa sovelluksensisäisten ostosten muutoksissa Xsolla näkee mahdollisuuden lisätä pelialan kasvua nykyisten ja tulevien kumppaniensa kanssa.

Lisätietoja Xsolla Web Shopista ja siitä, miten voit laajentaa mobiilipelisi kaupankäyntiä, saat osoitteesta: xsolla.pro/web-shop

Tietoja Xsollasta

Xsolla on maailman johtava videopelien maksupalveluyhtiö, jolla on vankkoja ja voimakkaita työkaluja ja palveluita erityisesti videopelialalle suunniteltuna. Vuoden 2005 perustamisen jälkeen Xsolla on auttanut tuhansia pelikehittäjiä ja julkaisijoita kaikista kokoluokista markkinoimaan ja monetisoimaan pelejään maailmanlaajuisesti ja useilla eri alustoilla. Innovatiivisena mobiilipelien maksutapahtumien johtajana Xsolla globaalin jakelun, markkinoinnin ja monetisaation luontaisen kompleksisuuden ratkaisemista, jotta sen kumppanit voivat lisätä yleisöä, vetävyyttä ja liikevaihtoa. Xsollalla on toimistoja ympäri maailman ja se toimii tällä hetkellä suurten pelialan yritysten kanssa, mukaan lukien Valve, Twitch, Roblox, Ubisoft, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix ja miHoYo.
Katso lisätietoja osoitteesta xsolla.com.

Leave a Reply